Mady De Groot

Doneer nu
Mijn verhaal:

Nieuw huis, nieuwe baan, jonge pup, hectiek alom… zal daar wel aan liggen dacht ik toen nog. Ik viel af en at ondertussen veel snoep… tot ik bij de huisarts kwam, met een wollig hoofd, veel drinken en plassen overgeven… een heel lijstje. Vingerprik nuchter 18.7. Op naar de spoed met keto-acidose… sindsdien probeer ik te blijven genieten van het goede leven, maar wel met hier en daar een set-back door de diabetes. Ik ben mega blij met alle ontwikkelingen die mijn leven een stuk makkelijker maken.
Iedereen vrij van diabetes, daar collecteer ik voor!

Donaties 1
Totaal ingezameld € 25

Steun mij met een donatie

Mijn verhaal:

Nieuw huis, nieuwe baan, jonge pup, hectiek alom… zal daar wel aan liggen dacht ik toen nog. Ik viel af en at ondertussen veel snoep… tot ik bij de huisarts kwam, met een wollig hoofd, veel drinken en plassen overgeven… een heel lijstje. Vingerprik nuchter 18.7. Op naar de spoed met keto-acidose… sindsdien probeer ik te blijven genieten van het goede leven, maar wel met hier en daar een set-back door de diabetes. Ik ben mega blij met alle ontwikkelingen die mijn leven een stuk makkelijker maken.
Iedereen vrij van diabetes, daar collecteer ik voor!

Lees meer
Donaties 1
Totaal ingezameld € 25